środa, 12 marca 2014

Stos nr 2

Dzięki cudownemu technicznemu wynalazkowi, jakim są elektroniczne zamówienia w bibliotece ;) ostatnimi czasy, po niezbyt długim oczekiwaniu, udaje mi się dostać książki na jakie miałam ochotę. Oczywiście zdarza mi się też wypożyczyć coś pod wpływem chwili. Mój ostatni stosik szczęścia wygląda tak:


Od góry: 


Bardzo jestem ciekawa, co mnie czeka! Zaczęłam od książki "Jeden dzień", choć jej rozmiar sprawia, że ciężko ją zmieścić w torbie. :) Jak na razie jest nieźle. Interesująca będzie też dla mnie lektura "Władcy much", którą wybrałam ze względu na słynną listę BBC. Mam zamiar zapoznać się z proponowanymi tam książkami, bo w tym momencie znam tylko część z nich.
Kryminał Lizy Marklund to trzecia część z cyklu, a nie czytałam jeszcze drugiej - ktoś nie chce jej oddać do biblioteki.... a ja stwierdziłam, że teraz nie oddam trójki, za nic w świecie! Będzie na mnie czekała, bo nie lubię czytać serii w złej kolejności. Gorzej, jeśli osoba przetrzymująca dwójkę stwierdziła, że wybierze się do biblioteki, kiedy pojawi się tam część trzecia. Błędne koło... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz