wtorek, 1 lipca 2014

STOS nr 6

Wreszcie, z czystym sercem, mogę powiedzieć, że mam wakacje! Skończyłam okropny semestr i jedną z bardziej wyczerpujących sesji jakie miałam w całej swojej studenckiej karierze. :) Nie miałam czasu dosłownie na nic. Ciągła naukę na zmianę z pisaniem prac zaliczeniowych sprawiły, że nie miałam ochoty na pisanie niczego innego, nawet recenzji. Jednak starałam się znajdować czas na czytanie - żeby nie zwariować. :)

Poniżej, tak dla porządku i chronologii, przedstawiam to, co udało mi się przeczytać w ciągu ostatnich dwóch miesięcy. Teraz czytam książki z nowego stosu, który wstawię niebawem. 

Nie wiem, czy wstawię recenzje wszystkich widocznych na zdjęciach pozycji, ale kilka na pewno. Może ktoś jest zainteresowany czymś konkretnym?




Od góry:
  • McEwan Ian - "Pokuta"
  • Evans Richard Paul - "Słonecznik" (nowe tłumaczenie tytułu: "Bliżej słońca")
  • McKenzie Catherine - "Idealnie dobrani"
  • Kisiel Marta - "Nomen Omen"
  • Domańska Aleksandra - "Ulica Pogodna"
  • Ahern Cecilia - "Sto imion"
  • Daniels Leslie - "W łóżku z Nabokovem"
  • Gregory Philippa - "Biała królowa"
drugie zdjęcie:
  • Jio Sarah - "Kameliowy ogród"
  • Rudnicka Olga - "Zacisze 13"
  • Marklund Liza - "Rewanż (nowe tłumaczenie tytułu: "Zamachowiec")
  • Dahl Arne - "Wody wielkie"
Lektura większości tych książek była dla mnie prawdziwą przyjemnością. Sczególnie miło czytało mi się "Sto imion". "Słonecznik", "Białą królową" i "Kameliowy ogród". :)


2 komentarze:

  1. Osobiście proszę o recenzję Stu imion:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością! :) W takim razie recenzja ukaże się już na początku przyszłego tygodnia.

      Usuń