środa, 28 maja 2014

Coś o Warszawskich Targach Książki + Stos nr 5

Z powodu zbliżającej się sesji, wszelkiego rodzaju zaliczeń i prac pisemnych nie miałam do tej pory czasu na wstawienie kilku moich zdjęć z Targów. Jednak teraz to nadrobię (a wszystkie zdjęcia powiększą się po kliknięciu na nie).
Na Warszawskie Targi Książki wybrałam się w poprzedni czwartek, pierwszego dnia ich trwania i w związku z tym nie widziałam zbyt wielu autorów, ale i tak było ciekawie. Siedmiuset wystawców zrobiło swoje. :)



Na początek, cieszył mnie sam fakt bytności na Stadionie Narodowym. Choć wiele razy widziałam go z zewnątrz, nie miałam jeszcze okazji wejść do środka. W tamtym tygodniu się to zmieniło. 
Już na ogrodzeniu witał wszystkich plakat informujący o odbywających się w środku Targach (z prawej):



Na płycie boiska także znajdowało się wielkie "przypomnienie" (niestety nie widać go zbyt wyraźnie):


Sam stadion prezentuje się naprawdę ładnie. :)



Oprócz zobaczenia stadionu, plusem był fakt, że na krzesełkach mógł odpocząć każdy, kto zmęczył się polowaniem na książki. W ten upalny dzień było to bardzo miłe. :)

A teraz kilka zdjęć z wnętrza Targów:



Na dwóch powyższych zdjęciach prezentują się Świat Książki i Empik, których stoiska były tak duże, że wyglądały jak małe sklepiki.







 Półmrok panujący w przejściach sprawiał, że książki znajdujące się na półkach prezentowały się w otaczającym je świetle jeszcze piękniej niż zazwyczaj. :)



A teraz ostatnie zdobycze! Książka na szczycie to prezent urodzinowy, a trzy pozostałe zostały zakupione na Targach.


  • Gerritsen Tess - "Nosiciel"
  • Lackberg Camila - "Księżniczka z lodu"
  • Atkinson Kate - "Jej wszystkie życia"
  • Zusak Markus - "Złodziejka książek"




4 komentarze:

  1. Zazdroszczę, sama jeszcze nigdy nie byłam na Targach ;/ A ze stosu podkradłabym Złodziejkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, chciałabyś być 'złodziejką' "Złodziejki książek"? :))

      Usuń
  2. widzę, że kupiłaś pierwszy tom do swojej kolekcji :) "I wszystkie jej życia" też zadomowiły się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! :) Jestem ciekawa kiedy mi się uda zebrać całą kolekcję Lackberg. :)

      Usuń